Wolverine Deletedmom_45 The Woman in the House Across the Street Dark Outlander Archive81 Vis a Vis Friends Behind her eyes Scream La casa de papel Z nation Carnival Rov İzombie( Netflixle sözleşmesi bitmiş olabilir) All of use are dead Dark desire 1-2
Mavisimbenim Deletedmom_45 shadow hunters kesinlikle ben çok beğendim the 100 de var ama o kaldırıldı sanırım yine de bakarsın
ZehraSareMom Deletedmom_45 Yeni snowpiercer bitirdim onun haricinde you muhteşem bi dizi prison break la casede papel emily in Paris bunlark izledim yakında hepsi çok güzeldi
Burcubuse26 Dead to me quen of the sout good girls the spay the serpent how to get away murder la case da papel hepsi mükemmel tavsiye ederim uzun soluklu 🤩
gns_123 Ay bugünleri görmek nasip olsun insallah aminn😎🙏benim bebo 2 aylik deli gibi dizi izledigim günleri özledim ☺ iyi seyirler 🤗🤗
Deletedmom_45 gns_123 canim benimkide 7 aylik uyuyunca gun icinde izlicem ama cok sukur eskisi gibi degil kendime vakit ayirabiliyorum en azindan ilk zamanlar kolikti ve gece gunduz durmazdi sonra buyudukce rayina oturuyor merak etme 😍
Honki_Ponki Rkyyksl Şizofren bi adam resmen kızın hayatını napcak daha merak içindeyim kızı sürekli takip ediyor camdan kızı izliyor bide en güldügün yerde yatak kırıldı yaa orası kömigime gitti hahahhaaa
Rabiia Deletedmom_45 preason break sezon uzun ama çerez gibi gidiyor bide ‘maid’ var kısa sezon cok güzel koca şiddetinden kızıyla beraber kaçmak isteyen kadını anlatıyor