Yaklaşık bir aydır tedavi görüyorum, kullandığım ilaç süte en az geçen ilaçlardan bir tanesi dedi doktor en az 4 saat emzirmemem gerekiyordu ama bu süreçte zaten mama da veriyordum. İlaçları kullanmaya başladığımdan beri sütüm çok azaldı sonra da bebeğim anne sütünü istemedi çünkü biberona alıştı mamaya alıştı. Bende yaklaşık bir haftadır sütüm çok çok azaldığı için emziremedim ama bugün baktığımda sütüm geliyordu inanamadım az ama geliyordu. Ne yapmam gerekir? Bebeğim 7 aylık olmak üzere çok vicdanım sızlıyor anne sütü almadığı için. Süt sağma makinası almalı mıyım? Olmadı sütümü sağıp biberonda veririm bir damla bile alsa iyi. İlaç yüzünden korkuyordum ama öyle olsa doktor zaten vermezdi. Antidepresan kullanıyorum bu arada. Bana tavsiye verir misiniz.