4.ayımızda sağlık ocağı Demir ilacı verdi 20 gündür kullanıyordum sıkıntı yoktu ama 2gğn oldu kakasını yapamadı dün gece uyuyamadı hatta ıkınmaktan bugün 3.gün oldu ve zorla yaptı baya koyu ve birazda katı olarak.burda kabız yapar diye okudum ama hepsimi yapar yoksa sadece bu mu yapıyor acaba?