Merhaba hanımlar babamın sol bel kısmında büyük bir şişlik varmış bize ne zamandir diyordu belim ağrıyor diye ama babam demir doğrama ustası agir kaldiriyor ondandir diye düşündük neyse bugun tekrar babam dedi bize belindeki sisligi gosterdi sislik baya vardi baba neden hastaneye gitmiyorsun diyorum yok kizim isim var vs diyor ikna edemiyorum ama götüreceğim ne olursa olsun sizce neden olmuştur cevrenizde bu şekilde olan gördünüz mü birde hangi bölüme götürmeliyim