betulk evet kesinlikle artar kendine ve sütüne güven . Benim de bebeğim rahatsızlandığında sütüm üzüntüden azalmıştı ve üzerine kilo kaybetmişti iyice stres olmuştum , doktor mama yazınca daha da üzülüp mama içince beni emmeyecek diye daha çok stres yapmıştım ama sonra kafamı rahatlattım emmezse emmesin yeterki sağlığı iyi olsun mamayla da büyüyen büyüyor memeyle de dedim ve bebeğimi sık sık emzirdim şunu söyleyebilirim ki kafamı ne zaman rahatlattıysam sütüm o zaman arttı bebeğim de kilo aldı mamayı bıraktı . Sevgiyle büyütün zor biliyorum ama stres üzüntüden uzak durun 🤍