Kızlar 28aylik olduk bugün bezi cikaedik ama hep altına yaptı sabahtan beri.. Pantolonsuz oturmayı hiç istemiyor lazimliga ne yapmalıyım sizce?
Oyuncaklarını götürdük stickerle denedik olmadı.
Kakasını da yapmadı burda birkaç kişinin kabızlık yaşadıklarını okumustum şurup flan kullaamiz gerekiyor mu acaba