Merhaba,bebeğim bugün tam 1 aylık oldu,anakucağında taşırken sapı koptu düştü ama düştüğü mesafe yüksek değil anakucağı ile yer mesafesi,kafasının sol tarafı yere vurdu ama battaniye vardı kafasının altında,6 saat oldu herhangi bir sıkıntı yok bebeğimi de covidden dolayı hastahaneye de götürmek istemiyorum,başına gelen var mı?