Selamın Aleyküm hanımlar kızım da grip başlangıcı varda ilaclik değil henüz sağdece hafif öksürük kızarıklık boğazda bide burun akıntısı var temizledim az önce. Neyse benim ağız sütlerim var bi kaç poşet ama nasıl çözdürülür bilmiyorum bilgi verirmisiniz. Doğal antibiyotik olarak vermeyi düşünüyorm sizce verim mi bide hiç biberon tuturmadim kaşıkla versem bişey olurmu ?