Kizlar ben 02.02.2022 de doğum yaptım ay olarak hesaplarsak ve bu uygulamanin hesaplamasina bakarsak bugun 40 gunum oluyor ama Şubat ayı 28 çektiğinden gun olarak sayarsak 14une denk geliyor 40.gun kayinvalidem bugün bebegimin kirkini cikarlm dedi çıkardık bende çıkardım birsey olmaz 1.2 gun olmasindan dedi acaba kirkim çıkmış sayılırmi acaba