Yenianne1236 Merhaba iki ay on yedi günlük bebeğim var nescafe Türk kahvesi çikolata gaz yapar diye yemiyorum tüketen var mı bazıları da çikolata tatlı süt yapar diyor kilo takıntım yok zayıfım zaten kilo alsam sorun değil
Deletedmom_21 Yenianne1236 ilk 3 ay her bebekten gaz problemi olur ister yiyin ister yemeyin o yuzden yiyebilirsiniz
Busraaslan Yenianne1236 ay valla hiç öyle bir şey duymadım kahve de içiyordum çikolata da tatlı da yiyordum 🤷🏻♀️
Mimoza_cicegi Yenianne1236 Valla ben beş günlükken başlamıştım.sezeryanla olunca kafa ağrısı na en iyi kafein gelir dediler üç dort bardak içiyordum bı sorun yoktu o zmnlr bı deneyin derim