Semraakal Arkadaşlar merhaba derin dondurucu almayı düşünüyorum da nasıl bişey almalıyım sandıklı mı çekmeceli mi kullananlar fikir verebilir mi ?
birtutamsac Semraakal arçelik 7 çekmeceli kullanıyorum memnunum. Neyi nereye koyduğun belli oluyo en azından çekmeceli de
1balkizannesi Semraakal Arçelik sandık kullanıyorum . Büyük rahatlık. Temizlemesi de kolay gideri var yıka sal gitsin. Çekmeceli bana saçma geliyor temizliği felan. 315 litre benimki. ☺️
Semraakal Semraakal sandıklı daha uygun görünüyor. Neler kullandığınızı merak ettim kızlar hepinize teşekkür ederim ☺️
muhammedim- Semraakal bnde arçelik 7 cekmeceli kullanıyorum memnunum.fiyatlar ucmus ama suan yanlis bilmiyorsam 7000 olmasi lazim.ben 2 sene once 2500e aldım