Eylblz Bebeğim 4 aylik ve 2 aydır dr. Şadi idem e gidiyoruz aşırı memnun kaldık. Doktor konusunda hasssastim çok araştırıp birkaç doktora da gittik ama Şadi bey gerçekten ilgisiyle bizi tam anlamıyla memnun etti. Memnuniyetle tavsiye ederim 🙂