Busra0701 Ben doğum yapalı 65 gün oldu fakat hala kanamam oluyor. Bu normal bir şey mi? Normal adet kanaması gibi değil de leke şeklinde oluyor. Normalde 40 ından sonra olmaz diyorlardı ama benim neden bu kadar uzamış olabilir bir bilgisi olan var mı?
SeninAnnenBirMelektiYavrm Busra0701 80 güne kadar normal demişti doktor bana. Yinede doktorunuzla görüşün