balcicegin_annesi 1aylık olduk gaz sıkıntısı genelde bebeklerde oluyormuş annenin de yediklerine dikkat etmesi gerekiyor çikolata bile gaz yapıyomuş duyunca çok şaşırmıştım 😊 Rezene kullandım ve kendi yemeklerimi kimyon katarak yiyodum,biraz fayda etti ama aylık kontrolum de gaz damlası istedim sanırım bu gece rahat uyuycak minik kuzu🤗