hanımlar merhaba aptamil 1 numara ve bebelac ikisi de aşırı gaz sancısı yaptı şuan EVOLVİA nuripro kullanıyorum gaz konusunda sıkıntı yaşamıyorum ama sanırım kabızlık problemi yaşıyoruz acaba yenidoğan bebekleriniz için ne kullanıyorsunuz. Gaz ve kabız yapmayan mama önerisi istiyorum. Bebeğim 12 günlük ve sütüm yetersiz zaten birini komple red ediyor diğerini zorla verebiliyorum almazsa sağıyorum o da az az geliyor.