Merhabalar sevgili anneler 4 ay 20 günlük bebeğim var Sizlerden gerçekten işe yarayan öneriler istiyorum herşeyi denedim bildiğim her şeyi denedim kendimde ebeyim ama özellikle bu konuda herşeyi yapmama rağmen çözüm bulamadım, doğdu ilk bir ay sadece emzirdim kilo alımı yavaştı doktorumuz mama başladı lansinoh ve avent biberon aldım hiçbir şekilde kabul etmedi çığlıklarla ağladı Eds yöntemi deneyim mememe feeding sonda bağladım anladı almadı memeyi, kadeh yöntemi denedim olmadi aç biraktim meme vermedim acıkırsa biberon alır diye yok almadı bütün gün aç kaldı ağladı ama biberon almadı mecburen enjektorle mama vermeye başladım ağzının kenarından azar azar veriyorum ama çok zor çok yoruldum alıştırma bardağına koyup verdim onu da almadi. Ek gıdaya geçince çocuğu biberon alan var mı yada rk gıda döneminde ne şekilde denemeliyim ne yapmalıyım önerilerinizi rica ediyorum 🙏😥