Kızlar kızıma e bebekten uyku arkadaşı almıştım 2. Aydan sonra yanına koydum bi kaç kez alıştı sanırım 🤭 yüzünü ona dayamayınca uyumuyor 🤭🤭🤭 yanına koymasam arıyor onu bulamayınca yüzünü dayayacak yer arıyor babynest yatağının kenarına dayamaya çalışıyor hiç Böyle alışacağınu düşünmezdim çok hoşuma gitti bi uyku arkadaşı olması. Bi kaç yaşına girsin büyüsün saklayacağım hatıra ❤️😁