Nasıl anlatacağım bılmıyorum belki benı suçlayacaksınız düşüncelerimden dolayı ama çok yorgunum kendımde degılım dogum yaptıktan sonra ben kendımde degılım resmen çöktüm.. 16 gün oldu doğum yapalı bebeğimi sadece emzirerek besliyorum ve kiloda alıyor sütüm var cok şükür yetiyor ama göğüs uçlarım yara oldu en basından berı bazen kanadı zaten kendımı buldum bılelı göğüs ucun yok benım o yüzden plastik üç kullanıyorum ama yaralar ıste krem aldım krem sürüyorum havalandırıyorum masaj yapıyorum yok yanı hıcbırsey fayda etmedı çocuk emerken resmen kopacak gıbı agrıyor her cekısınde o kadar canım yanıyor ki o an emzirmek istemediğimi fark ediyorum diyorum kimileri hıc emzırmıyor mamayla besliyor mama vermek istiyorum hem diyorum bebegim rahatlar hem ben cunku çok yoruluyor emerken 10 dk ya bir uyuyakalıyor onu uyandırmak ıcın cebellesıyorum kıyamıyorum eşim desen bana süt yapsın dıye herseyı ıcırmeye yedirmeye çalışıyor anne sütü faydalı bılmem ne falan basımda sürekli mama vermek ıstemıyor ne yapacağımı şaşırdım tipim kayık geziyorum sürekli emmek istiyor emzırıyorum gene uyuyakalıyor böyle bir döngüdeyim of umarım analtabılmısımdır çok bunaldım .. kimseyle paylasamıyorum memelerımı kesıp atmak ıstıyorum kapalı olduğu halde canım yanıyor