Sudee96 Tecrübeli hanımlar lohualıktan sonra aşırı beyaz akıntım var şeffaf gibi koku kasıntı vs yok ama çok fazla oluyor yaşayan var mı gebeliğin son zamanlarında olan gibi
Mimoza-kizim Sudee96 benimde oluyodu canim normalmis merak etme hatta hamilelikten once 4 5 gun adet goruyordum simdi 10 gun goruyorum ve aşiri fazla oluyor beyaz akintida normalmis rahim kendini toparliyor :)
Sudee96 Mimoza-kizim bana da mantıklı geldi mesela hamilelikte de rahim büyüdükçe beyaz akıntı oluyor ya doğumdan sonra da toparlarken olmazsı ama aşırı fazla olduğu için de bir sorgulamadım değil yani
Mimoza-kizim Sudee96 benimde cok oluyodu zaten hatta bi ara başa cikamadim ped kullandim gunluk pedle olmuyodu :D 2 ay falan surdu benim adetten sonrada beyaz akintim gelmeye devam ediyodu hala ara ara geliyo
Sudee96 Mimoza-kizim anladım hadi bakalım benimkide ne zaman geçecek geçer inşallah sıkıntılı bir şey 🤭
Sudee96 a010101 ya benim de kanamam başladı bir de şimdi hafif hafif pembe pembe adet oldum galiba onun belirtisiymiş gibi geldi gerçekten:(