İLK ADIM AYAKKABISI HAKKINDA HİÇ BİR FİKRİM YOK :)
fatihelci07 vicco ilk adım ayakkabısı kullandım çok rahat tavsiye ederim 🌺
fatihelci07 bu hafta vicco aldım :)
Baby walk aldım bence iyi fatihelci07
fatihelci07 vicco👍
Vicco
fatihelci07 kaç aylık bebeğiniz bende almayı düşünüyorum yorumlara bakacağım
Rabis43 8.5 aylık önden ufak bi hazırlık ☺️
fatihelci07 vicco aldım yumuşacık çok güzel.
fatihelci07 vicco
fatihelci07 puma aldı tabanı sert değil çok rahat katlanıyo memnunum
fatihelci07 Adidas aldım. Adidas ilk adım ayakkabısı diye geçiyor çok güzel
Kesinlikle vicco