ecee034 Bebeğim 3210 doğdu 60 grm verdi ödem attı sarılık olunca 2980 kaldı 14. Günde ise 3340 oldu normal mi kilo alımı sizce her gün kaç kg alması gerekiyor anne sütü ile besliyorum sadece sarılık atlatıyor
Merveensarelisa ecee034 bana bir ay tamamladığında doğum kilosuna ulaşması lazm dedi doktorlar yani sizin normal maşallah