_anneyim Diş çıkarıyoruz. 4. Ay atağındayız.. ve inek sütü proteini alerjisi var .. meme reddi..kızlar nolur bunları atlatanlar bana fikir versin.. hepsi aynı anda geldi 1 aydır kriz geçire geçire ağlıyor oğlum uyanık kaldığında hep ağlıyor ve hiç destekçim yok eşim hariç ama oda vardiyalı saatler çalışıyor kimi hafta evde yok geceleri akşamları yapayanlızım.. çok yorgunum anneliğin tadını almıyorum hiç güzel gelmiyor..
Ekimbebesi _anneyim çingene beşiği deneseniz belki içinde sakinleşir ben hep memede tutuyordum o yüxden daha sakin atlattı ataklarını. Annenin tedirginliğide geçiyor zaten zor birde alerji atak diş hepsi kombo yapmış. Allah yardımcınız olsun eşinizle konuşun desteklesin sizi analık hiç kolay değilmiş 🤷🏼♀️
akademisyen_anne _anneyim diş için pırasa öneririm. Yıkayıp başını kesip diş etlerine sürün. Eline verin o yalasın. Ağız bezini ıslatıp dondurucuya koyun 2 dk sonra verebilirsiniz. Bu da rahatlatır. alerji için siz beslenmenizi düzenleyin. Yumurta gün aşırı tüketin süt içmeyin yoğurt ve kefir tercih edin. Basit şeker almamaya çalışın. Atak için ben yağmur sesinden çok faydalandım. Uygulama var bebekler için. Beyaz gürültü olan. Ve hepsi geçecek bunu bilin!
Eses92 _anneyim aklıma baska seylere de alerjisi olma olasiligi geldi. Cunku benim kizimin coklu gida alerjisiz var onlari yememeye basladigim gibi sikayetlerimiz kesildi. Domates, sut, inek eti, turuncgiller, kuruyemisler, yumurta
_anneyim Ekimbebesi evdeyken işten geldim yatıcam demez hep yardım eder sağolsun. Hamak beşimiğiz var bizimde onda uyuyor. Ben daha çok uykusunu alsada ağladığında uyanıklık saatlerinde zorlanıyorum susmuyor çünkü hiç..
_anneyim akademisyen_anne tavsiyeleriniz için teşekkürler dediklerinizi yapıyorum zaten tam anlatamamışım kendimi aşırı şiddetli ağlamaları var beni onlar üzüyor çare bulamıyoruz uyanıkken hep ağlıyor ☹️