Tecrubeli annelere bi sorum olucak benim kızım 17 aylık cok su içiyor hatta o kadar cok su içiyorki bezden kaynakli olmamasina rağmen sürekli sizdiriyor gunde 2 3 defa üzerini değiştirmek zorunda kalıyorum gece sırf susadigi icin uyaniyor o uyurken degistirmeme rağmen sabah uyandiginda üstüne kasıtlı dökülmüş gibi atletine kadar sirilsiklam gece 2 3 biberon bitiriyor uykudan uyanip 250 ml biberon napmaliyim sizce normal mi?