EtiPetito 1prensannesi06 uzun zaman sonra ilk defa çıkacaksınız belli 😂😂 jean üstüne crop kazak veya bluz üstüne kaban topuklu çizme en ideali ya da elbise ince çorap çizme kaban
1prensannesi06 EtiPetito elbisem var 2 tane triko midi boy kırmızı ve kahve tonlarında abartı mı olur diye tereddüt ettim 3 buçuk ay sonra sonunda dıları çıkcam o yüzden öZenmek istedim 😅😅
Patateskoftesi 1prensannesi06 esiniz esofmanla cikip gitmezseniz hicte abarti olmaz bence ya hele de bordoya calan bir kirmiziysa gayette sik olur bence
1prensannesi06 Patateskoftesi tonu çok güZel o normalde de eşofmanla bakkala bile çıkmıyor ki 😅 bi arkadaşm abartı olur fln dedi kafamı karıştırdı 😅😅
Bugram_5 1prensannesi06 Teyzeleri post açtık ama kimse gelmiyor postunuz da LİNAYA da yer varmı elinizden ne kadar gelirse maddi manevi desteklerinizi bekliyoruz 🙏 https://www.facebook.com/profile.php?id=100068526909734
Denizzz88 1prensannesi06 elbise altına topuksuz bi çizme bide üzerine uzun manto güzel olur hem gideceğiniz yerler sıcak sinemada terlemeyin kat kat giyinip😄
1prensannesi06 Denizzz88 demi ya arkadaşıma dedim gündelik giyin dedi pantolon fln pantolondan da ben bktm o karıştırdı kafamı 😅😅
1prensannesi06 elaninannesiii ya benim de kırmızı ve kahve tonlarında iki tane midi boy triko elbisem var kırmızı olan çok güzel ama abartı kı olur diye düşündüm valla 3 buçuk aydır dışarı çıkmıyorum özenmek istiyorum 😅😅
Nik_mik_yok 1prensannesi06 niye abartı olsun ki , kırmızı abiye değil sonuçta 🤗 bence güzel olur siyah ayakkabı ,çanta . Saçlar hafif fön,hafif makyaj. Varsa kaşe kaban ve şal , gayet güzel ve özenli olur