SerpilAli Merhaba anneler,benim kızım 1 yaşında ama hala yürümeye başlamadı sürekli parmak uçlarına basıyor düz nerdeyse hiç basmıyor bu durmu yaşayanlar var mı ?
aylizinannesiii SerpilAli benim kizim da 14 aylik bitiminde yürümeye başladı daha zamani vardir canim
Evlatlarimcanim SerpilAli oğlumda 7 8 aylıkken parmak ucunda tutunarak yürüyordu 10 aylıkken desteksiz yürümeye başladı sonradan parmak ucunda yürümeyi bıraktı . Şimdi 16 aylık arada parmak ucunda yürüyor bir kaç adım sonra normal yürüyor bende bunu merak ediyorum neden acaba
gmzrkn91 aylizinannesiii benim oğlum 21 aylık hala parmakucunda yürüyor.Doktora gittim asıl tendonu gerilmiş botoks alacak.Hafife almamak lazim
Minik_kusummm SerpilAli oglumda bindi ilk oda hep parmak ucuna basıyordu cnm korkuyordum bende sıkıntı ediyordum ama oglum baya bindi 10 bucuk aylık olunca yürüdü 🤗 ilk düşüyordu 11 aylik olunca baya bir yürüdü on adimda bir düşüyordu şimdide koşuyor doktoruma sormustum 2 yasa kadar normal iki yasindan sonra gecmzse bir kontrole getirirsiniz bakılır demişti şükür erkendende yürüdü
Dilaraguess SerpilAli merhaba merak ettim kızınız yürümeye başladı mı benim oğlumda 14 aylık hala parmak ucunda
SerpilAli Dilaraguess evet yürüyor ama coğunlukla parmak ucunda ortopedimiz yürüteçten alışkanlık kalmış dedi ona özel ayakkabı önerdi 🙂