Selam kızlar, iki hafta sonra 3 ay olacak doğum yapalı. Spinal sezaryen oldum son 1 aydır filan iğne yapılan bölgede bir ağrı var eğilip kalkarken, üzerine yatınca ya da bir yere yaslanınca o bölgede ağrı oluyor sanki bir yere vurmuşum da orası morarmış ya da ezilmiş gibi bir ağrı. Böyle bir şey yaşayan var mı aranızda? Normal mi bu durum yoksa endişelenmeli miyim?