GiybetReis Bebek sularında mineraller sanırım daha fazlaymış. Bugün hemşire bi arkadaşımla konuştum da. Çok detaylı konuşamadık ama aklım kaldı. Sizin bilginiz var mı? Araştırdınız mı? Hangi markayı kullanıyorsunuz?
Oznurkk GiybetReis bebek için farklı su mu oluyor ? Ben içme suyunu kaynatıp soğutuyorum öyle veriyorum
Minik_kusummm Oznurkk haahahahahhah 🤣🤣🤣 e bebekte vardi gördüm almıştım bende bi koli bitince hazır su vermeye basladm heves edip aldim faydasini vitamini ni blmyrm
secoz Oznurkk Bir de ebebekte görmüştüm hatta eşim dalga geçmişti bebek suyum olur diye ben de alacaktım almadım hazır suyu kaynatıp soğutuyorum
GiybetReis Oznurkk bende arıtmadan kullanıyordum ama mineralleride arıtıyormuş su ve yetişkinler için sorun olmasa da bebekler tam alamıyormuş minerali
Gizem_ar GiybetReis ben yemeklerine de koyuyorum corba vs yaparken ama mama için bence kullanın içiniz rahat eder 😇
Woody GiybetReis evet Hamileyken cok susayip ebebekte gezerken normal su diye alip kafama dikmisligim var malesef
Eminerd Woody biz ebebeğin suyunu kullanıyoruz 17 aydır hatta dışarı çıkarken ikişer üçer alıyorum yanıma susayınca bende içiyorum tadı gayet normal 🙄🙄
Noname21 GiybetReis bebek suyunu bilmem ama Fuska ve munzur kaliteli sular. Biline markalar. Erikli saka falan varsa listede bile yok . İlk sırada munzur ve fuska var.