KahveliVera Kızlar bana kahve makinesi önerir misiniz uygun fiyatli bool köpüklü yapabilen yiğido bir makine arıyorum
KahveliVera Laden yaa evet ona baktım ama trendolya da fiyatı 700′e yakın acaba diyorum avm’de daha uyguna bulabilirmiyim nereden almıştınız ☺️
Laden KahveliVera ne zamlanmadı ki? Şaşırmamak lazım aslında. Ben alırken karacalar falan o fiyatlardaydı. Onlar ne olmuştur kim bilir😁
BirrPrensessannesi KahveliVera ben 5 li set oluyor öyle almistm evet kaave express hepsine 1900 vermiştim
Lavad KahveliVera sinbo cezveyi çelik olan ben 100 tlye almıstım ceyizime suan ne kadar bilmiyorum😂 https://ty.gl/wtq5qa1qof 150 olmus
Beren-2020 Fakir kaave coook memnunum 2 seneyi geçti çok şükür bir sıkıntı çıkmadı. bol köpüklü yapıyor her zaman 😃😃
Lavad KahveliVera ben memnunum hıc sorun yasamadım genel olarak yorumlarıda güzel uygunluguna göre iyi
tdZehra KahveliVera karaca hüps kullanıyorum ben memnunum, sütlü Türk kahvesini falanda süper yapıyor.
Ayazinannesiseyda tdZehra merhaba hala memnun musunuz acaba ben de bunu düşünüyorum ama çok kötü yorumlar da var