15 aylık olmak üzereyiz. Sabah çok erken kalkıyor 5.50 6 6.30 gibi. İlk uykusu hemen geliyor ama uykuyu reddediyor. İkinci uyku belirti bile vermiyor. Ben uyutuyorum. Akşam yine uyku reddi. Çok fazla bölünmüyor gece 1-2 def falan ama sabah erken kalkması ve belirti sinyalleri yoruluyor. Nasıl yapmalıyım bilemedim.