İlk sezaryenim 38+3 te oldu aradan 2.5 sene geçti tekrar hamile kaldım doktor ikinci sezaryende o kadar beklemiyoruz 38 i gecirmiyoruz dedi. 37. Haftada aldı plesantamda yaslanmisti zaten 38 i bekleyemedik. Biraz sizin , biraz bebeğinizin durumuna göre değişir bu durum.