AcemiAnne12345 Merhaba arkadaşlar bebeğim neredeyse 3 aylık oldu ama hala doktor bulamadık gittiklerimizden pek memnun kalmadık önerebileceğiniz sürekli doktorumuz olacak biri var mı?
Elifcinargul AcemiAnne12345 Kurtköyde Ersoy hastanesine gidiyorum Prof doktor denizmen bey var ılımlı anlatımı ilgisi güzel hem yeni hem eski model arası takılıyor. Özel hastane olmasına rağmen seni yormayacak teklifler sunuyor illa şunu al bunu yaptır vs halleri yok şuana kadar memnunum sorun yaşamadım
Defnekokulu Eslemeymen2 size acil durumlar için numarasını verdi mi bize vermedi küçümseyici şekilde veremecegini söyledi. Bizde değiştirdik. O sıralar kızımın sarılığı yüksekti gaz problemi vardı hiç yardımcı olmadı malesef
Eslemeymen2 Defnekokulu ben istemedim ama Bi kaç kere muyane sonrası soru sormak için hastaneyi aradım hep cevap verdi ve detaylı muyane ediyo
Sinem24 AcemiAnne12345 Tuzla gisbir hastanesi Çağatay acar cok iyi bir doktor 2 cocugumuda oraya götürüyorum cok memnunum eger yakinsaniz oraya tercih edebilirsiniz 👍