Merhabalar mutlu cumartesiler.
Benim kafama takılan zibilyon tane sorudan bir tanesi de bu.
Bebeğim 6,5 aylık. Şimdi onu yapıyor bunu yapıyor diye sıralamak istemiyorum her bebeğin gelişimi farklı çünkü bunu az çok öğrendik. Ama mesela koltuğa tutunup kalkma ya da yatağında kenarlara tutunup kalkma kanepeden inme kanepeye çıkma gibi şeyleri biz mi öğretiyoruz yoksa onlar kendi kendilerine mi kavrıyorlar bu tarz şeyleri ?