Berkininannesiiii benim kızımda 23 aylık uykusu gelince eee diyor kakası gelince anne kaka yada acıkınca mama ,maymun ,auto,bekle,geldi,gitti,baba,anne,abi,dede,nene,öyle tam cümle kuramıyor baba napıyor diye sorduğumuzda baba eee yada baba bıcı bıcı gibi kelimleri birleştirip söylüyor