_yonca_6 zamanla düzelihor korkmayın ama yine se soktora götürün bir muayene etsin. Ben bir kaç doktora gösterdim en son plastik cerrahiye gittim hepsinin verdiği tek cevap 5 yaşına kadar beyin gelişimi devam ettiği için şekillenir zamanla müdaheleye gerek yok. Tabi yüzde asimetrik bozukluk yoktu çok ağır olanlara kask takıyorlar. Çok pahallı üstelik 3500 dolar civarıydı. Bende asla engel olamıyordum başını çevirmesine problemin kaynağını bulduk. Boyun kasları zayıftı fizyoterapi aldık ve şuan kafası baya düzeldi. Geçmiş olsun faydası dokunur umarım.