Oğlum 22 gunluk emzik verecegımde aglarken ya da sınırlendıgınde başını saga sola sallıyor hayır anlamında emzıgı cektıgımde duruyor ya da meme verecegımde yapıyor. Hep degıl bazen aglarken bazen sınırlenıncr bazen memeyı bulamayınca. Allah korusun bu otızm belırtısı mı? Boyle bısey var mı? Bu belırtıler 18. Aydan sonra bılınır dıye bılıyorum ben ama ?