Kızlar bebeğim 2 gündür huzursuzdu acile geldik muane etti doktorumuz herşey normal çıktı birde ultrason istedi bağırsağımızda enfeksiyon çıktı yani daha doğrusu ince bağırsak kalınbagırsakla iç içe girmiş tıkanma olmuş kaka yapamıyordu zaten sürekli mideden kusuyordu az önce ameliyatımızı olduk çok şükür bağırsakta bir çürüme yokmuş hafif bir morarma varmış onu da takip edicez dedi doktor bebeğim 2 buçuk aylık bu arada doktor mevsimsel sebepten olabiliyor dedi böyle bir durum yaşayan var mı başına gelen 🥺