simgesell Merhaba anneler, gündüzleri tek uykuya ne zaman geçtiniz? Oğlum 9 ay 11 günlük iki uyku yapıyoruz yeni iki ye düştü sayımız
Be1 simgesell 18 aylıkken tek uykuya geçiş diye biliyorum kızım bu ay 1 Yaş olcak hala 2 uyku yapıyoruz :)
simgesell Minkpndam bizde üç aylık olduğumuzdan beri gündüz uyku problemi yaşıyoruz resmen direniyor uykusu var ağlıyor zorla uyutuyorum iki uykuya geçtik biraz rahat ettim şükür
Minkpndam simgesell bu aralar aşırı huysuz oldu ya ara ara oluyır böyle bir hafta sürüyor ne bu ya valla bıktım ya
MucizeKalbim 14 aylik oldu. Bazen tek yapiyo bazen iki. Tüm uykulara direndiği için tek uyku mu istiyo henüz belirsiz
simgesell Minkpndam bizde öyle disimiz hala çıkmadı elleri devamlı ağzında ne zaman cikcak bilmiyorum
Minkpndam simgesell elleri battaniyesi kundağı benim elim her şeyimi ağzına sokuyor yavrum ve aşırı huzursuz çıksada kurtulsak
simgesell Minkpndam inşallah bir an önce çıkar doktorum çok huzursuz olunca calpol verebilirsin dedi dün verdim gece yatmadan çok ağladı çünkü
simgesell Minkpndam evet en iyisi aslında ama ben ağlamasına dayanamadım artık aylardır diş gelcek diye bekliyoruz yok malesef
Minkpndam simgesell çok mu ağlıyor benimde bugün çok ağladı asla uyumadı 7de uyandı ya 16:00’a kadar bir saattir uyuyor inşallah uyanmaz
MucizeKalbim Kuzeybabyy atak basladi maalesef. Hem diş hem atak birleşti gece gündüz agliyo Bikac hafta dayancaz artk