Kizlar bebegim 7 günlük sürekli kilo vermiş sarılığı var doktor kan tahlili istedi ama hemşireler iki bilekten de kan alamadı kan gelmiyor gelen kan hemen pihtilasiyor ben de daha fazla dayanamadım yapmayın bırakın dedim bebeğimi alıp eve gidecem bu sarilik nasıl geçer çok korkuyorum