efelettin Kızlar selammmm oğluma ocak ayında aldığım adidas ayakkabı 1 kerecik babası markete götürürken giydirdi. Satma sebebim yurtdışından babam çok beğendiğim iki model ayakkabı gönderdi fazlalıktan satıyorum 😍 25 numara. Elimde faturası yok ama alacak kişiye Boyner’den faturasını ister , faturayla gönderim sağlarım. Güncel fiyatu 350tl- 250tlye satıyorum.
efelettin Senemmm11 beyaz yaz için çok güzel okuyor siyahlarda sonbahar ilkbahar döneminde güzel gidiyor. Benim favori rengimde beyazdır ama 😍
Fenty AnnaKurt Numarası olsa ben alırdım gerçekten ayakkabı güzelmiş çokta severim böyle modelleri yakışıyor çocuklara. Maaş gününe az kaldı 😂