Hahahahah12 tam eğitim diyemem. Dogdugundan beri pış pisla uyuttum ağırlıklı olarak. Zamanla kendi kendine döne döne uyumaya basladi. 2 yasina yaklasti. Arada salla diyor. Genel olarak besiginde done done uyuyor. Çocugun ihtiyacına gore ilerledim diyeyim