Dr götürdüm bademcikleri yapı olarak büyük dedi yaşı küçük oldugu için ameliyat edemem dedi 16 aylık olduk bağışıklık düşük oldugu için ablası okuldan getiriyor enson 7 ad iğne yedi kuzum bol bol fizyolojik ile temizliyorum istanbul ana dolu yakasında yım dr önerisi bu durumu yaşayan var mı tükendim artık yavrum acı cekiyor