Ya kızlar ben ehliyete yazıldım yazılı sınavı ilkinde geçtim ama direksiyon dersinden hala acayip tırsıyorum. Bugün 6. Gün derse çıkıcam beşle yedi arası ama kalbim sıkışıyor. Haftaya cumartesi günüde sınavım var. Bu heyecanla panikle kesin kalırım sınavdan. Var mı önerisi olan beni rahatlatacak bişey fikirlerinize ihtiyacım var 🌸