Kızlar başına gelen var mı biz 22 aylığız gece 2-3 arası mama diye deliriyor resmen 2 kere kulak enfeksiyonu olduk doktor acilen biberonu kesmemizi istedi gece yatarken veriyordum kestim ama gece kalkıp öyle çok istiyorki çıldırıcam ml azalttım 120 cc 90 cc yapıyorum az bile olsa içip uyuypr aç değil yani tamamen dudak tiryakisi 😀 nasıl tamamen kesebilirim bi yanım diyoki tiksindir direk kurtul ama gönlüm razı değil acil önerilerinize ihtiyacım var🥺