Alp_34 Merhabalar 10 aylık bebeğim var kan tahlilinde trodilerim çok hızlı çalışıyor kalp çarpıntısı sinirlilik gibi belirtiler var doktor ilaç kullanmamı tavsiye etti fakat emzirme olduğu için yorum yapamadı eğer yavaşlatmazsan kalp yetmezliğe kadar gider dedi bebeğim hem mama hemde anne sütü alıyor böyle bir durum başına gelen annelerim tavsiye verirseniz çok mutlu olurum
minnosanne0 Alp_34 ben az çalışıyor bende emziriyorum ilaç kullanıyorum. Çocuk doktoru kullandığım ilaca bişey demedi çocuğu etkiler etkilemez.
Busemertt Alp_34 benim doğuma bağlı oldu hipertiroid. Allah yaşatmasın kimseye gerçekten çok berbat bi durum. İlaç verdi doktor emzirmememi söyledi 6 saat ama oğlum memeye çok düşkündü gece içtim bi nebze uykusuna denk gelir belki diye. Sütüm sağarak çok az geliyordu oğlum emince güzel süt geliyor. O yüzden mama vermiştim o süreçte.
Liyyam Alp_34 benim öyleydi yani bildigin sinir hastasiydim bircok kez sinir krizleri gecirdim hatta ve kalp ritmi duzenleyici ilaclar kullandim ve acayip kilo vermistim keske halen öyle olsam 😜😜 kilo yönden yani😂 neyse ben hamile kalmadan once radyoaktiv iyot tedavisiyle kökten bitirdim canim doktor tedavi olmadan hamile kalma dedi baya rahtti tedavim turkiyede varsa ol bence iyot veriyorlar hap şeklinde sana radyasyonla beraber 3 gun hastanede kursun gecirmez odada kaliyorsun yemegini falan bile kapidan veriyorlar yani toplumdan ariniyorsun bi kac gun bana cok iyi gelmisti kafa dinlemistim resmen cok sukur problemim kalmadi sakin sesiz birine donustum ama kilomda aldi basini gitti 🥲 yada amelyat olacaksiniz ama hangi tedaviyi yaparsaniz yapin malesef ömür boyu bi ilaca mahkumuz
asli87 Bende kullanıyorum hatta doktoruma emzirdiğimi dediğimde sonuçta kendi vücudunu iyileştiriyor bebeğe bi zarar olmaz merak etme demişti
Batigun Alp_34 ben de kullanıyorum az çalıştığı için ve doktor verdi ayrica prospektus de emziren annelerin kullanmasında sakınca olmadığı da yaziyor
Aysenes Alp_34 benimde aynı cok hızlı calışıyordu daha gecen ay düzene girdi. 1 sene surdu düzelmesi ilac kulandım hep mecbur.
ofkelisirin Alp_34 bende de var ve ilacımı kullanımıyorum gitmem de lazm kilo çok verdim psikolojim bozuldu valla İlacınızın adı ne
Anneyimbennnnn23 Alp_34 benimde hızlı çalışıyor ve yıllardır ilaç kullanıyorum hamilelikte kullandım halada kullanıyorum kullanmak zorundayım levotiron
buselidunya Alp_34 bende aynı durumdayım, benim de hızlı çalışıyor sinirlilik, baygınlık hissi bazen de kalbim hızlıca atıyor çok kötü oluyorum. Hamileyken de tiroid için Levatiron ilacını kullanıyordum ama şu an daha kontrole gidemedim bakalım n’olucak🤷🏼♀️
Kaderci Alp_34 bmim hamileyken yüksek çıktı. İlaç kullndim. Doğurdum kan verdim bklim sonuca bakmaya gdixem
Alp_34 Çok teşekkür ederim güzel annelerim bu doktor öyle söyledi fakat ben başka bir doktora gitmeye karar verdim çoğu anne yazmış ben kullanıyorum diye