GoktugMomy bebeklere genelde bir şey olmuyor ben de kovit iken daha 15 günlüktü bebeğim emzirdim tek başıma baktım bir şey yoktu yani bebeğime test te yaptırmadım belki kovitti ama bir şey olmadı
sizde belirti olduğu için mi test yaptınız bebeğe yoksa siz kovit olduğunuz için bebekte de var mı diye kontrol etmek için mi götürdünüz