Essgul 68 günlük erkek bir beğim var gazı ve uyku problemi olduğu için bu çayı önerdiler kullananlar faydasını görenler var mı acaba birde hangi ölçüde ne kadar kullanılıyor
Minikuzu Essgul ben anason ve rezene veriyordum. 1 kupa bardak için 1 tatlı kaşığı anason 1 de rezene kaynatıp içiyordum gğnde 3 kere. Bebeğimede günde 2 3 kere 5 6 çay kaşığı veriyordum. 1 aydan sonra vermeye başladım. Anason uykusunu getirebiliyor
Aselemine27 Essgul bende veriyordum bi su bardağı sıcak suya bi çay kaşığı atıyorduk demleniyordu biraz 4 5 çay kaşığı veriyordum
Momylion Essgul benim bebeğimde çok gazlı ama dün sağlık ocağında da uyardı ebe rezene vs kesinlikle verme diye çörekotu duydum dedim suyunu versem dedm hicbsey verme dedi altı ay su bile vermiyoruz daha kötü olur dedi ama verende çok tabi en iyisi sizin kararınız☘️
Yamanikomm Essgul bende verdim kimyon ve anason 3 cay kasigi gunde.ona ragmen o kdr gazliydiki mahvediyordu beni😂
bestenda Rezene kullanımı malesef riskli artık annelere bile tüketmeyin diyorlar içinde bulunan etken maddesi genetik olarak geçen bir kanser varsa tetikliyor aynı şekilde anasonda öyle. Bunun dışında bebeğe zaten bir şey içirmeyin diyorlar bu tarz şeyleri bende çok araştırmıştım bi tıp fakültesi geçmişimde var vermemenizi öneririm ama bebeğiniz için en iyisini siz bilirsiniz 🤍
Daniel Essgul ben bir çay kaşığı kimyon kaynatıp,süzdükten sonra kaşık kaşık içiriyordum ve biogaia gaz damlası veriyordum rahatlıyordu,şimdi 5,5 aylık çok şükür gaz bitti ,aşırı gazlıydı bebeğim
Cennet-Eserr Essgul ben kullandım bebeğime iyi geldi kakasını yaptırıyordu. 100 ml suya 1 tatlı kaşığı çaydan koyun. Günde 2 kez 30 cc verebilirsiniz
F0244 Vermeyin ben doktora sordum asla verme dedi bebeğim çok gizli bı Bekri nurse harves diye bı damla vr bunu kullanın icergide temiz ve gazi azaltıyor
Ayazcyln Essgul rezene ve kimyon çayı çocuk için zararlı verme ben vermiyorum kendim içiyorum direk ona vermektense sütümden geçmesini tercih ederim ben baya faydasını gördüm birde muskat diye bir şey var ceviz gibi onu dövdüm içinede şeker emzirmeden ağzına azıcık yalatıyorum emziriyorum çok rahatlıyor günde 1 defa yapıyorum