Hanımlar merhaba bebeğim 1 ay 12 günlük 2 gündür gündüzleri ağla ağla çok huysuz hiç böyle değildi. keyfi yerinde olunca agu gugu konuşuyor. Sütümmü gelmiyor acaba dedim ama göğsümü sıkınca süt fışkırıyor. Anlayamıyorum. 10 dakka uyuyup uyanıyor. Emiyorda