Rojdaa Birkullanici Ya tebrik ederim. Benim de silik çıktı ama bu kadar silik değildi daha belirgindi. Beta 345 çıktı randevu aldım haftaya gidecem bende hayırlısı olsun hakkımızda 😍🤰
Birkullanici Rojdaa aaa seninde yeni hayırlı olsun sanada 😍 senin değerim yüksekmiş iki üç gün sonra yapsa daha koyu çıkar onunda
egelisamom Rojdaa Çizgi gözüküyor 🌸 benimde kızımda böyleydi var yok arası 3 tane yaptım üçüde silikti 😂
Poyrazannesi12_ Benim de oğlumda bu sekildeydi ultrasyonda görünmedi kan degerlerimde çıktı 2 haftaliktm 1 hafta sonra lekem oldu 4 haftalık olunca gttigimde bana yerleşme lekesi olduğunu söylemişti hayırlı olsn sağlıkla kucağına alsn inş 😊
ebevren Ben de de bu şekilde idi kaç tane yapmıştım şimdi bebeğim 2 aylık 😅 haftası küçük olunca böyle olabiliyor bence hayırlı olsun 🤭
Rojdaa Aselemine27 Evet bende de oldu iki hafta önce ve pozitif çıktı kan testim ilk gebeliğim de olmamıştı.