Gizemlim Herkese merhaba. Bebegim 35 gunluk 1 2 gundur bazen hırıltılı nefes alıyor surekli degil ama bazen oluyor. Serum fizyolojik almak gerekiyormus sanırım ama şuan burda cok kar var evde tekim bebekle çıkmam mumkun degil yani pazartesi gunu hastaneye kontrole gidecegim o zamana kadar evde tekim. Bazı sayfalarda yotum okudum burun tıkanıkligi bebek ölümlerine sebep olur diye ve cok korktum resmen uyuyamiyorum bebege bisey olacak diye. Evde burun aspiratorum var ama serum fizyolojik olmadan ise yarar mi ki. O kotu yorumlar beni cok korkuttu pazartesiye kadar nasil dayanicam.
Ylz0044 Gizemlim o kadar korkmanıza gerek yok bizim 2 aylıktan beri var hırıltı burnunu açıyorum ama tam açılmıyor bişi gelmiyo 4 aylık olacağız
eylusko_ Gizemlim serum fizyoloji evde kendiniz da hazırlayabilirsiniz ölçüsünü tam bilmiyorum internetten bakıp yapabilirsiniz zaten bildiğimiz tuzlu su
secoz Gizemlim benim kızın her mamadan sonra hırıltı oluyor burun mu boğz mı önce ona dikkat et canım su buharına tutmayı dene yada duş aldır sonra Çek. Benim kızımda burnu tıkalıydı denizsuyu sıktım çektim gelmedi, duş aldırdım bi baktım yüzünde sümük 😂😂😂 burnuna su kaçmış çıktı öyle
Nursemommm Gizemlim sıcak banyodan sonrada burun içi mukuslar yumuşar hemen banyodan sonra aspiratörle çekin evde kaloriver yaniuorda ya soguk buhar makinesi calistirin ya da havlulari islatip kaloriferin ustune koyun
Gizemlim Ylz0044 ya oyle kotu yorum yapmislar ki şansa eşim evde yok hava karlı. Bide onlari okuyunca panik oldum.
Kustuyu95 Gizemlim evde filan hazırlamayın aman diyim ölçüyü tuttaramazsiniz çocuğun mukozasina zarar verirsiniz aldirabileceginiz biri varsa aldırın ve burun aspirotoruylede kalanı cektirin
Gizemlim Kustuyu95 şırınga yok serum fizyolojik komşuda buldum getirecek birazdan ama şıringasi yokmus. Direkt damlatıp sonra çeksem olur mu illa şıringa mi sart11
Kustuyu95 Gizemlim siringayla daha iyi oluyo tabiki ama damlatin yumsasin çekin temin edene kadar idare edin öyle
Egeto Gizemlim canım benim korkma her bebekte oluyor. Sen banyosundan sonra şimdilik burnu ıslakken aspiratörle hafif çekmeyi dene bence. Sonra serum fizyolojik aldıgında her emzirmeden önce birer damla damlat burun deliklerine. O zaman hem rahat emiyorlar hem de çok sık tıkanmıyor burunları
Gizemlim Egeto şimdi komsumda varmis o getirecek ama şıringa yokmus direkt damlatsam işe yarar mı. Bide sanki bogazında bile tıkaniklik var gibi insallah ise yarar
Egeto Gizemlim damlatabilirsin hiçbir sıkıntı olmaz ıslansın burnu sonra çekersin aspiratör ile. Eczanelerde hazır damla şeklinde satılıyor alırken onlardan al şırıngaya gerek kalmıyor ben öyle kullanıyorum
Gizemlim Egeto tesekkur ederim cok sagolun 1 damla yeterli mi bide iyice icine sokup mu damlatayim yoksa ucuna damlatsam yeter mi
Egeto Gizemlim aspiratör ile çekeceksen birkaç damla damlat canım. Hatta yıkama yapman lazım normalde YouTube da videoları var izlersin ama şırıngasız olmaz o . İyice içine damlat 3-4 damla ıslansın sonra çekersin
Sultanz Gizemlim anne sütü sağın çay kasigina öyle verin burnuna dökün oda biraz temizliyor yumuşayınca aspiratör le cekebilirsiniz
anne34_ Yenidoğan’da normal kabul ediliyor ama yine de temizleyin korkmayın, çelemezseniz fizyoser var 2 şer damla ondan da alın elinizde bulunsun diğer şeyleri aldığınızda, bulunduğu ortamı nemli tutmaya çalışın,