Poncikkkk Prenses21 çocuk doktorun ilaç verir bebeğime fito diye krem vermişti ben ayrıca sudocrem kullanıyorm faydasını gördüm bzen bezdende olabiliyo bezi değiştir
Nuran84 Prenses21 ozamab alerjik bi durum olabilir 5 gğn içinde, geçmeyn pişikler yada bezini degistrn bide bezi ne kadar sürede aldgnz önemli
Yamanikomm Prenses21 canim benimde oyle hatta bende post acmistim biraz yediklerimize dikkat ettik.baktim.onla alakasi yok bezi degistirdim.yani bir kere degil uc bez degistiridm yaramiyormus simdi.molfixte baya azaldi birde sari.kantaron yagi suruyorum o.cok.iyi
Oznurkk Prenses21 kesinlikle sudocream öneririm. Bebeğim her yenidoğan yoğunbakımında yatışında pişik oluyor. Eve getirdiğimizde onu sürüyoruz bir güne geçiyor. Doktorumuz önermişti bize de.
PembePelikan Prenses21 kıyamam ya, postunuzu görmüştüm, dediğim gibi pişik değil alerji büyük ihtimal, direk çocuk doktoruna gidin, gerekli tedaviyi uygular ya da sizi yönlendirir
Elifcinargul Prenses21 beyaz sabun ile yıkayıp kurulayın sonrada bebantol baby pişik kremi sürün birde her bez değiştirmede bir iki dakika açık kalsın hava alsın deri. Ben normalde sudocrem kullanıyorum ama pişik olunca bebantol sürerim beyaz sabun ile yıkayıncada hemen geçiyor. Birde ıslak mendilleri hep yıkayıp kullanıyorum
Prenses21 Elifcinargul cok denedim yikadim hvalandirdim aciyo kasiniyomu noluyosa bebegim pipisini koparick gbi cekiyo acik birakamiyorum
KadersizMelek Prenses21 canım ben becelin ekmek üstü yağını ve normal arko krem sürüyorum kızımın poposu çok kötüydü ilk doğduğunda Allahın izniyle geçti en çokta arko krem harika,yanık olunca bile hemen acıyı kesiyor